سیم پیچ و کندانسور را تمیز کنید
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

این در مورد واحد بیرونی شما، یعنی منطقه خارج از خانه شما صدق می کند. در سرویس کولرگازی موارد مربوط به این قسمت به صورت تخصصی ارزیابی شده است. داشتن کمی مهارت و تجربه در کارهای فنی می تواند برای این دپارتمان بسیار مفید باشد. گرد و غبار و خاک در هوای آزاد می تواند به سرعت در این قسمت از کولر گازی شما جمع شود و عملکرد آن را ضعیف و ناکارآمد کند. یکی از نکاتی که در آموزش سرویس کولر گازی اسپلیت باید به آن توجه کنید این است که در حین سرویس حتما برق عمومی آپارتمان را قطع کنید تا از خطرات ناشی از آن در امان باشید. کویل کولر شما دارای تیغه هایی است که باید ببینید خم نشده اند. در صورت مشاهده خمیدگی، می توانید آنها را با شانه های صاف به حالت اولیه خود برگردانید. در این مرحله می توانید کثیفی های روی تیغه های کویل را کاملا تمیز کنید. پس از انجام این مرحله، قبل از روشن کردن دستگاه از خشک بودن قطعات اطمینان حاصل کنید. این می تواند آسیب جدی به دستگاه وارد کند. هر چه سرویس کولرگازی بهتر باشد، عملکرد دستگاه بهتر است.

سرویس لوله و اتصالات کولر گازی

لوله ها و اتصالات می توانند بر نحوه سرویس تهویه مطبوع تأثیر بگذارند. بسیاری از کارگران خدمات لوله ها و اتصالات را به روش های مختلف سرویس می کنند. اما سعی می کنیم در این زمینه نکات کاربردی را در اختیار شما قرار دهیم. لوله ها مسیرهای بین اجزای داخلی و خارجی دستگاه هستند. اگر سرویس به درستی انجام نشود، دستگاه به طور کامل از کار می افتد. یکی از مهم ترین مشکلاتی که با سرویس کولر گازی قابل پیشگیری است نشتی لوله های مسی است.

لوله ها و اتصالات عمر معینی دارند که بعد از مدتی ترک می خورد یا سوراخ می شود. این ترک ها و سوراخ ها باعث نشت گاز یا مایعات به داخل دستگاه می شوند. اگر کولر گازی به موقع سرویس شود، می توان از این امر جلوگیری کرد و لوله هایی را که احساس پوسیدگی می کنند، تعویض کرد.

در این مقاله سعی کردیم شما را با نحوه سرویس کولر گازی آشنا کنیم. در روش سرویس کولر گازی مهم ترین نکته تمیز نگه داشتن دستگاه می باشد. فرقی نمی کند کدام واحد باشد. واحدهای داخلی و خارجی باید همیشه تمیز نگه داشته شوند. نکته مهم در نحوه سرویس کولر گازی یونیت بیرونی این است که تا حد امکان آن را زیر سایه بان یا محافظ قرار دهید. این می تواند به تمیز نگه داشتن دستگاه کمک کند.

سرویس کولر گازی

شرکت سرمایه با داشتن تکنسین های مجرب و حرفه ای در زمینه تعمیر کولر گازی، نصب انواع کولر گازی و عیب یابی کولر گازی در خدمت مشتریان عزیز می باشد. به کولر گازی مراجعه کنید تا اولین تکنسین آماده برای رفع مشکل شما در اسرع وقت اقدام کند.





:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 6 خرداد 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی